fredag 31 december 2010

Ett gott slut på 2010...

Och en god början på 2011! Kvällen ska jag spendera med mycket goda vänner, precis som ingången på detta året. Det var en mycket lyckad kväll i fjol och jag är helt övertygad om att det blir minst lika trevligt denna kväll.
Jag ser verkligen fram emot 2011, det känns som ett år då det kommer ske många förändringar för familjen......
Maken har fått nytt jobb, vilket jag är mycket glad över för hans skull och ja för våran med så klart. Han kommer att stå inför många nya prövningar, kul saker och en massa jobb. Men vi finns här för honom och tror han kommer sköta det galant!!
Stora killen ska till hösten börja skolan och lämna den trygga världen på dagis.
En del av mig skriker av förtvivlan av att åren gått så fort och vi redan är där. Den andra tycker det ska bli kul att följa honom och se honom växa in i en ny roll i livet. Att vi har en toppen skola som han ska börja på känns mycket bra och tryggt! Jag är helt klar med att vi har gjort rätt val...
Han kommer också tappa sin allra första tand 2011, det är en stor händelse i livet också...den har varit lös länge men sitter fortfarande fast. Och kommer säkerligen göra så ända in till det nya året.
Lillan ska börja på sin första fritidssysselsättning, dans! Och jag börjar se en tid i livet med körningar till och från olika aktiviteter. Hon har också fått ridlektioner i julklapp av sin mormor och moster, men den aktiviteten lämnar jag till dem då jag har mycket STOR respekt för de där djuren.
Själv har jag en ny resa framför mig, kanske en ny karriär. Jag ska följa med en väninna i hennes nystartade företag, få pyssla , skapa, vara kreativ, träffa nya människor och framförallt få sälja som jag tycker är så otroligt roligt! Titta gärna in på Spira för att se vad det är som Elin pysslar med och som jag ska få äran att få vara delaktig i...jag ser verkligen fram emot detta och hoppas på många roliga, pyssliga kvällar tillsammans med goda vänner och nya bekantskaper!

Säkerligen kommer det hända ännu mera spännande saker som vi ännu inte vet om, vilket är spännande i sig!

Jag ser tillbaka på ett mycket gott 2010 och ser med glädje fram emot ett nytt 2011!


I år hade jag tyckt det vore mysigt med en himmel fylld av sådana här lyktor istället för en massa raketer, så hade det kanske blivit lite färre skador sista dagen på året!

Gott Nytt År mina underbara vänner....

Kram Caroline


1 kommentar:

  1. Spira? Beratta mer. Kram din nyfiken i en strut ullie.
    Maila kortet till Facebook eller ullie667 eller uacpetersson. Kvittar.
    Tusen kramar

    SvaraRadera