söndag 5 december 2010

Över fem veckor....

Ja jag tror faktiskt det är rekord för oss under vinterhalvåret. Ja att vi varit friska alla fyra över fem veckor. Men nu var det kört, jag har liksom kännt det på mig i flera dagar att nu snart händer det. Lillan somnade som vanligt på soffan idag men istället för att vilja vakna som hon brukar så tog hon sig bara upp för trappan och hade visst somnat om i våran säng efter en liten power nap på soffan. Fick förklaringen när jag kände på henne då hon var varm som en kokande kamin. Och jag själv har åkt på en förkylning jag med. Ont i halsen och näsan både rinner och envisas med att nysa stup i kvarten. Huvudet bankar och kroppen värker. Maken känner sig också hängig, så än så länge är det bara den stora som känns pigg och kry. Ja så detta verkar bli en riktig hemma vecka med enda målet att kurera oss. Vi vill ju vara friska så vi kan få träffa tomten och alla hans vänner på Liseberg på fredag....och dessutom finaste H och M!!

Nu ska jag se till att få lite kvällsmat i magen på mina fina....sen kallar sängen för mig med!

Kram Caroline

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar