fredag 24 december 2010

Julaftonsmorgon...

Började som traditionen säger med en morgongåva på sängen....vi knyter ett snöre från barnens säng som de får följa för att hitta sin gåva. Det är lika spännande varje år.
Och det var lika lyckliga små barn som alltid då de hittade sin present....


Ballerina Selma....hon har sedan hon öppnade denna present levt i sina kläder!! Mycket lyckat...



Och Samuel kastade sig över sina Lego Star wars och byggde ihop dem som om de var världens lättaste...

För mig har julafton börjat mycket bra tycker jag....en av mina önskningar har gått i uppfyllelse, en alldeles egen symaskin står nu fint på mitt bord! Och testad är den redan =)

Ja man kanske borde tänka mera på andra på julen, men jag känner att jag är värd en härlig jul med gåvor till mig, med tanke på att jag i fjol bara skänkte en massa till andra!!

GOD JUL PÅ ER OCH HOPPAS JULAFTON BLIR SOM NI ÖNSKAR.....

Kram Caroline


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar