måndag 27 december 2010

Äntligen...

Har jag fått en alldeles egen symaskin, som jag har längtat! Tack underbara mor för den fina julklappen, den lär användas flitigt det kan jag lova...
Första försöket på att sy något blev en klänning till lillan, hon tjatade i en kvart att hon så gärna ville ha en och det är klart jag försöker fixa det....hihihi ja varför börja med något enkelt??


Så här blev resultatet, inte illa för att vara första gången eller??

Fick ihop lillans sänghimmel med som legat på vänt väldigt länge, så hon somnade mycket lycklig idag...

Tänkte ni kanske ville se lite bilder från julen med...för nu har jag äntligen tömt över kameran på datorn. Ibland tar saker och ting lite tid. Men det är ok, man ska inte stressa....!


Vår fina lille stjärngosse...

Årets julgran...


En lycklig kille på julaftonskväll...

Vårt lilla julbord, mums!!

En lycklig liten ballerina på juldagsmorgon...

Hoppas ni haft en härlig jul...det har iallafall jag! Ser fram emot fredagens tillställning och även mot 2011!

Kram på er




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar