torsdag 16 december 2010

Idag för fyra år sedan...

Satt jag nere på SAND och åt anka (om jag inte minns fel), drack något alkoholfritt vin och spenderade kvällen med fantastiskt sällskap.
Jag var nygift, höggravid, hemlighetsfull och förväntansfull och framförallt fantastiskt lycklig. Hemlighetsfull därför att vi hade gift oss i all hemlighet och det kändes så spännande att äntligen fick världen veta att vi sagt -Ja till varandra. Förväntansfull därför att man inte visste vad som skulle komma i vår framtid, vem var det som låg i magen den där kvällen och vad skulle vi göra med våra gemensamma liv? Jag kunde aldrig tro att det skulle bli en sådan här fantastisk resa, att jag skulle få uppleva så oändligt mycket kärlek...
Idag sitter jag här minst lika lycklig som den dagen, något äldre och med två stora barn som får vara med på vår resa. Jag äter inte anka men vi har avnjutit en kyckling istället. Jag dricker ett gott glas rött, eftersom jag ikväll inte är höggravid och jag tänker på maken som faktiskt får spendera sin kväll på SAND även denna dag. Inte riktigt i samma skepnad som för fyra år sedan, men istället som restaurangchef. Och hur stort är inte det, jag är super stolt över honom och faktiskt lite avundsjuk på honom som får minnas vår dag där, på plats.

Fyra fantastiskt år har gått och jag ser verkligen fram emot vad framtiden har att erbjuda oss...






Massvis av kärlek....

Caroline

1 kommentar: