lördag 1 januari 2011

Gårdagen...

Blev precis så bra som den ska vara...kanske lite bättre!! Gott sällskap, eller iallafall trevligt sällskap =) god mat, gott att dricka, mysig stämning och glada skratt! Lite prat om året som gått och förväntningar på det kommande året. Överraskningar, Ohh vad jag älskar dem, vet dock inte om jag bör dela med mig av dem här, får nog fråga lov om det först! =) Men kan det bli bättre än att det enda nyårslöftet från ifjol har blivit uppfyllt!!!! Lycka!
Och nu ligger jag här och små ler lite för mig själv, nöjd med året som gått och ser med spänning och förväntan fram emot det som kommer. Jag skickar lite extra styrka till de mina som har extra behov av det för att bekämpa sjukdomar under 2011... Ni finns i mina tankar hela tiden!

Hoppas det blir ett år fyllt med spännande, lärande, glädjefyllda och underbara dagar...

Kram Caroline

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar