söndag 9 januari 2011

Myshelg...

Efter en fredagkväll som kanske inte blev riktigt som jag tänkt mig så blev iallafall helgen precis underbar. Vi har pysslat och fixat, städat och rustat. Dansat och städat ut julen, vilket var ganska skönt men också lite tomt och mörkt. Vi har också hunnit med ett litet 1-års kalas och avslutade nu helgen med att besök hit...


Barnen älskar att åka till pappas jobb och bada i poolen och vad är ett bättre avslut på helgen än ett besök dit...

Och nu sitter jag här i soffan och tänker tillbaka på helgen, visst blev det bra till slut....jag är också ganska övertygad om att våra fredagar kommer bli bra de också, även med pappa hemma! ;)

Kram Caroline

1 kommentar:

  1. Klart de blir, men kanske på ett annat sätt. Men jag vet vad du menar. W är också 100% pappas pojke så när vi är ensamma hemma njuter jag också lite extra. Och så känns det helt plötsligt lyxigt och nödvändigt att äta middag framför tvn och somna i soffan, något jag inte hade känt om D var hemma. Då ska vi minsann sitta tillsammans vid bordet som en familj och sova i våra sängar där vi hör hemma...

    SvaraRadera