måndag 3 januari 2011

Vardagen är ett faktum...

Efter en lååång ledighet så var det idag åter dax att bege sig till jobbet. Måste erkänna att det var mycket tungt att stiga upp imorse när klockan ringde....ohhh just det klockan ringde aldrig!!
Har skaffat mig ny telefon och den verkar inte riktigt fungera som jag tror att den ska fungera, så ikväll har jag satt i kontankortet i min gamla telefon så jag vet att jag vaknar i tid imorgon. Varför lära sig nya saker när det gamla fungerar precis så bra som det ska =)

Ja, så tillbaka till att semestern var slut vilket faktiskt kändes helt ok. Vi har sammanslagning denna veckan, alla tre olika förskolor och jag tycker alltid det är lite extra kul när vi har det. Då får man träffa sina andra arbetskollegor och andra barn. Det blir en helt ny kombination av människor och det är alltid lärande!

Det nya året sprakade igång med racerfart...innan vi hinner blinka är det sommar, sol och värme. Och ja vad jag längtar. Har fått nog av snön för den här gången! Eller vad säger ni, visst känns det här lockande??


Bilden är tagen efter en underbar kväll på Fria bad i Hbg...med världens godaste pizza från Bonasera bonasera i gräset! Ja har ni inte testat den så är det väl värt ett besök!

Kram Caroline

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar