söndag 30 januari 2011

Lilltjejen blev firad....

Med kompisar, presenter, lek, tårta, ballonger och en massa kul....
Efter många om och men, bla missförstånd i vilken gymnastikhall kalaset skulle vara i så blev det till slut ett kalas för lillstumpan. Trodde nästan för en stund där att allt skulle bli pannkaka, att vi skulle stå utan hall och ett kalas som aldrig blivit av. Men allt redde ut sig och vi fick en stoooooor hall till vårt förfogande.
Det plockades fram mattor, plintar, bollar, rockringar och alla barnen lekte för fullt i flera timmar. Det fikades tårta och bullar, dracks saft och kaffe till de vuxna och lillan fick flera fina presenter som hon älskade. Badskum ala Hello Kitty, ballerinatofflor med Kitty, klick klack skor som lillan kallar det för som dessutom blinkade, en ny fin Pippi väska, Barbie film som hon redan sett tre gånger och en alldeles egen fin prickig prinsessklänning....hon fick också ett Kitty memo men eftersom vi redan har ett likadant så blir det något annat av den presenten....alltså en mycket lyckad födelsedag och kalas. Tack alla fina som var där och firade med henne och ni andra med som tyvärr var sjuka och inte kunde komma!!

Och tack Knut Jöns för den fina tårtan....


Idag tar vi det lugnt och tittar film och myser jag och lillan, de andra två är på busfabriken på ett annat barnkalas...hoppas de får lekt av sig massor!!

Kram Caroline

4 kommentarer:

  1. Åh det verkar ju som en jättelyckad dag:) Vilken fiiiiin tårta dessutom! Hoppas ni alla mår bra-Många kramar Jenny J

    SvaraRadera
  2. Tack Jenny... Hon var mycket nöjd och glad! Hade hoppats på att få se er där, hade helt för mig att ni tackat ja? Men jag kan vara lite snurrig just nu ;) kram

    SvaraRadera
  3. Lite snurrig e du nog:) Vi var inte bjudna......snyft!!

    SvaraRadera
  4. Underligt, jag har nämligen skrivit upp er på listan på de som tackat ja...=) Undrar om jag pratat med dig i min sömn kanske...hihi...Kram

    SvaraRadera