måndag 24 januari 2011

Min fina lilla tjej fyller snart 4 år....

Tiden rinner ifrån mig och min lilla tjej fyller snart 4 år. Det ska firas med en massa kompisar och kalas så klart. För att underlätta för alla så har vi hyrt gymnastikhallen där kalaset kommer att hållas. Tror att barnen uppskattar det, lek och bus och massvis av utrymme att röra sig på....
Jag har slitit mitt hår lite då lillan önskat sig en Hello Kitty tårta på sitt kalas, jag är ju inte direkt någon höjdare på att baka. Men idag tog jag tag i saken och ringde till Knut Jöns där konditor Niklas sa självklart, det fixar vi. Gissa om jag blev glad. Och jag kommer ha en ännu gladare tjej på lördag då hon ska bjuda sina vänner på tårta....
Men vem skulle inte bli glad av en sådan här????


Önskar er alla en fin dag idag....

Kram Caroline

2 kommentarer:

  1. Vilken tur att jag gick in här och läste. Jag hade ju glömt att det var i gympasalen. Snacka om att vi blivit snopna utanför ert tomma hus.
    Kram

    SvaraRadera
  2. ???? Vet inte vem som kommer rätt men kanske kommit fel, men jag hoppas vi ses på lördag... Kram

    SvaraRadera