söndag 26 september 2010

Söndagkväll...

Av någon underlig anledning så älskar jag söndagskvällar....de är oftast ganska mysiga och lugna. Iallafall hemma hos oss. Idag har varit ännu en fin söndag. Började förmiddagen med att cykelträna med Största (på hans nya springcykel som vi hoppas ska göra det lättare för honom att lära sig den riktiga).
 
Efter det tog jag en springrunda i skogen. Det är så härligt att springa i skogen på dagtid, undrar varför den blir så skrämmande så fort mörkret faller in?? Kände mig så full av energi när jag kom tillbaka att jag direkt tog tag i att rensa samman all fallfrukt under alla fruktträden. Och det var MÅNGA äpplen kan jag berätta. Men det var bra träning för armarna och ryggen så det kändes härligt! Blåsorna i händerna är väl kanske inte lika roliga nu, men det kan jag ta. Tre fulllastade skottkärror med äpplen och päron fick vi ihop. Lite synd när man inte hunnit ta hand om dom tidigare så vi kunnat äta dom istället, men ibland så räcker helt enkelt inte tiden till.

Avslutade eftermiddagen med en härlig fika hos underbara Mika....

Nu sussar barnen gott och en varm härlig kopp te väntar på mig som maken ordnat...

Tjing tjing...

Kram Caroline

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar