onsdag 15 september 2010

Sjuk.....såååå tråkigt!!

Jag tror jag har gjort allt nu som man orkar göra när man är sjuk.

*Legat på soffan och kollat på ofantligt dåliga serier (för er information så finns det massor av sådana, vem vill egentligen titta på dem undrar jag?) - check

*Tömt och fyllt diskmaskinen igen (tror det är 10 gången redan denna veckan) - check

*Hängt in den rena torra tvätten i fyra olika klädkammare, börjat fundera på om man kanske skulle ha en enda stor gemensam istället...skulle kanske spara tid?? - check

*Satt igång ännu en maskin med tvätt (vart kommer all denna smutstvätt ifrån? Borde nog se till att alla smutsar ner sig lite mindre så vi kan minska antal tvättar i veckan) - check

*Kollat facebook lite...händer inte så mycket där när man kollar en gång i timman....- check

*Tittat runt på allt som jag skulle vilja göra men som jag inte riktigt har ork till....- check

*Kollat lite fler dåliga serier, visste ni att dem eftersänder kvällsprogrammen på dagtid? Finns det så lite bra saker att sända på tv att man måste sända samma sak två gånger?? - check

*Ätit....eller nej det har jag nog glömt för det kurrar vilt i min mage...ja så det får jag nog göra nu!!

Ikväll tänkte jag iallafall åka ner och vara med på föräldramötet, jag har ingen röst och kan inte prata men jag kan iallafall komma utanför huset och få lite social samvaro.....det är bra!!

Och imorgon ska jag jobba igen, med eller utan röst...

Kram Caroline

2 kommentarer:

  1. Hm... det låter som en bra ide det där med EN gemensam garderob... tror du man kan bygga den i anslutning till tvättstugan???

    ...ska du verkligen gå på mötet... låter som du blivit smittad av hon som inte kunde prata igår på det andra föräldramötet...om du ändå inte kan prata menar jag...

    SvaraRadera
  2. Har bestämt mig för att stanna hemma faktiskt, både ikväll och imorgon!! Bättre att bli frisk...
    Ja visst hade det varit en fabolous idé att ha en jätte klädkammare precis brevid tvättstugan eller nåt. Jag ska fundera ut det där och se hur man kan lösa det i en framtid...=)

    SvaraRadera