torsdag 30 september 2010

Finnes-sökes!

Finnes:
En småbarnspedagogutbildad eldsjäl som verkligen brinner för sitt arbete, varm, ödmjuk och öppen för ideér. Har lätt för att lära och ställer gärna upp när det behövs. Kommer med spännande uppdrag och har inga problem att hitta kul saker som vi kan använda i arbetslaget. Tycker allra bäst om när man har roligt tillsammans på arbetet och trivs tillsammans med andra engagerade arbetskollegor. Har lätt för att samarbeta, vara en inspirationskälla och älskar att hjälpa andra finna sina bra sidor. Sämre sidor - är inte så flexibel med arbetstider då familjen kommer först och maken arbetar kvällstid. Barnen är fortfarande små, blir sjuka titt som tätt och då behövs jag hemma. Jag anser att barnen är vår viktigaste framtid och den måste vi ta hand om till alla pris, allt för ofta glöms de bort....men inte hemma hos oss!

Sökes:
En lika underbar arbetsplats som finnes idag, med lika fina arbetskollegor och sysselsättning, men som erbjuder en lön som visar att det arbetet man lägger ner är viktigt och ansvarsfullt och att man är extra uppskattat för det man gör.

Kan du erbjuda vad jag söker så hör gärna av dig.....

Mvh Caroline

4 kommentarer:

  1. Hm... om jag haft mer pengar tid ork och engagemang så hade jag startat en avdelning i hemmeslöv... du hade givet fått plats där!
    Men jag tycker nog att du ska förbereda ett snack med facket och din chef.

    SvaraRadera
  2. Kolla in länken jag lagt in på min facebook sida....det där är något för mig! Ett underbart helheltstänk. Kanske något sånt skulle locka?? Kram

    SvaraRadera
  3. Ja, det är ju det där med lönen...
    Man skulle ha satsat på ett mansdominerat yrke. Fast skittråkigt hade det varit att inte få jobba med det uppväxande släktet. Om man nu ska jobba alls, alltså.

    SvaraRadera
  4. Jag undrar hur länge den där vinstlotten ska kunna undvika mig....ser verkligen framför mig hur jag går in på kontoret och säger upp mig på stående fot. Som en film liksom...visst hade jag saknat jobbet men absolut inte lönebeskedet.

    SvaraRadera