tisdag 10 januari 2012

Januari 2012

Ett nytt år har startat, vad väntar oss detta år?
Hos oss står julgranen kvar, känns lite svårt att slita sig från julen och det härliga ljus som stjärnor och gran avger...
Det gick som vanligt så tokigt fort, julen kom, var och passerade innan jag hann blinka! Det var lugnt och stilla i jul men jag måste erkänna att det känns skönt att vi nu är inne på ett nytt år. Nya tag...nya möten och händelser.
Det är lite spännande att inte veta vad som ska hända...

Vi började året med promenad genom skogen bakom oss, solen sken och det var 6 plusgrader. Inte alls som starten på förra året då jag satt fast i meterhöga snödrivor och snöstorm! Än har vi inte sett röken av någon snö och vid detta laget känner jag att jag kan klara mig utan. Nu längtar jag efter våren! Solen, ljuset och värmen är efterlängtad....

Kram på er...

Önskar er alla ett härligt 2012

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar