måndag 30 januari 2012

Skulle kunna klä mina barn....

....i bara kläder från denna tjej!! I lördags hade vi dop för Gabriel och han fick en massa fina presenter, får göra ett eget inlägg om bara det. Men jag har helt fastnat i denna underbara tjejs sida och bara drömmer mig bort om att jag hade kunskapen att kunna sy så där! Vår fina vän och även fadder till lilleman, Ullie skickade ett par byxor och en dreggellapp som Sally gjort. Helt underbara tycker jag och när jag nu bläddrat igenom hennes blogg lite så skulle jag vilja beställa precis hur mycket som helst!


Visst är de fina!!!

Kram Caroline

1 kommentar:

  1. Vad kul att du gillar dem!! Hoppas ni hade det riktigt trevligt på dopet. Hör gärna av dig på mejlen om det är något du fastnar för så ska jag se hur jag har det med tyger, vissa har varit väldigt populära :-) /Sally

    SvaraRadera