onsdag 18 januari 2012

Sydafrika....

Min kusin Tinas underbara Tony (som varit en del av mitt liv sen jag bara var 8 år) åker på måndag till Syd Afrika för att hjälpa dessa söta små lejonungar, att få fortsätta ha det bra! Mannen som tagit hand om och skött dem har blivit sjuk och ligger på sjukhus....och nu åker Tony ner för att försöka hjälpa dem. Man kan inte annat än att bli stolt över denna underbara insats! Han har tagit tjänstledigt från sitt arbete i två månader och åker ner utan ersättning för att se till att de ska få ha det bra....

Titta gärna in på deras hemsida Living with lions , där kan ni titta och läsa om lejonen och om hur dom har det!
Tänk att Tony snart ska vara där, en underbart häftig känsla! Jag är sååå stolt!


Lånad bild från Tonys facebooksida!!!

Om man vill kan man gärna ge ett bidrag för att hjälpa lejonen....det gör man genom att skänka en slant så att de kan köpa mjölkersättning, vaccinationer och ev mediciner! De har startat ett konto om du vill hjälpa till,  SEB Clear nr 5694 kontonummer 3765515

Jag kommer med spänning att följa Tonys arbete och även dela med mig till er med bilder från hans tid där. Min största fasa är nog bara att han inte kommer vilja åka hem igen ;)

Jag önskar dig all lycka finaste och hoppas du kommer vara med om en fantastisk resa!

Varmaste kramarna
Caroline

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar