torsdag 12 januari 2012

Jag älskar...

....en god kopp te under filten, uppkrupen i soffan, efter en dag fylld med barnen och lite vardagssysslor!

....ett härligt samtal med en fin vän, om framtidsplaner, drömmar, dagens händelser och ett och annat klagomål!

....att stå ensam i min nya tvättstuga och glädjas över hur mycket plats jag har åt all min tvätt! Jag kan numera tvätta när jag vill, när jag vill, fattar ni....underbart!

....en promenad i skogen bakom huset, se hur solen kämpar sig fram mellan träden! I sällskap med mina hjärtan i livet!

....nätshopping när den är som allra bäst, i kvällslugnet efter dagen, då barnen somnat för kvällen. Fynden man kan hitta utan all stress av att springa runt i butiken med MASSVIS av folk! Jasg gillar inte massvis av folk!

....Rabatt.se, där kan man hitta rabattkoder för det mesta man kan tänka sig vilja shoppa och dessutom lite till! Idag fyndade jag kalasprylar till halva priset med hjälp av rabatt.se....kan det bli bättre? Barnkalasen räddade även detta år, utan shoppingkaos med tre barn i butiken!!

....leendet från min älskade 4 månaders lillkille. Känslan av att det finns ingen som är viktigare eller mera älskad än just jag! Han fixar det utan att blinka!! Det är inte illa...

....varma kramar från de stora barnen, de där som man aldrig vill ska ta slut! De långa hårda kramarna fulla av kärlek! Hoppas det stannar kvar länge, längtan efter att kramas med mamma så där varmt och gott! Jag vill aldrig sluta kramas!

....ljudet av makens bil som kommer insvängande på gården, älskar när han kommer hem till oss efter en hård dags arbete! Han är alltid lika efterlängtad!

Och det bästa av allt är att det kommer ännu en dag imorgon då jag får vara med om mera saker tillsammans med de jag älskar, lycka i livet kallas det nog för?

Underbart...

Kärlek Caroline

2 kommentarer:

  1. Ja... det är sådant som får livet att surra som humlor i bröstet!
    Jag har länkat till en tidning som jag VET du kommer ÄLSKA på min sida!!!!

    Kraaaaaaaaaaam
    bästa du!
    Mika

    SvaraRadera