måndag 22 augusti 2011

Önskar jag kunde focusera....

På något helt annat....än att lilla bebisen ska komma ut! Jag försöker sysselsätta mig om dagarna, ser till att saker händer för att ta bort mina tankar från just det här....men det är så svårt! Jag blir påmind hela tiden, vad jag än gör så har jag ju ont och har svårt för att röra mig. Så det är lite svårt att koppla bort det!

Dagarna tickar på, sakta men säkert....nu är det 16 dagar kvar! Tills vi ska vara på förlossningen nästa gång. Och då hoppas jag inte de skickar hem mig med beskedet om att vänta!
Att jag inte ska gå över tiden är väl alla överens om, men jag är ändå så rädd för att de ska tycka jag bör göra det ändå! Det är ju bäst om det kommer igång av sig själv...

Jag är inte rädd för att bli igångsatt, men läkarna verkar så otroligt skeptiska åt det. Det fungerade helt perfekt med Selma och jag känner på mig att det skulle fungera minst lika bra även denna gång.
Så snälla, låt dem höra mina böner....

Fram tills dess hoppas jag varje dag, varje minut, till och med varje sekund på att det ska komma igång innan datum, tänk vad härligt det hade varit! Slippa vänta!!!

Längtar!!

Kram Caroline

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar