söndag 7 augusti 2011

30 minuter...

Det är vad klockan står på för att degen tills våra favoritfrukostbullar ska ha jäst färdigt.
Sen ska de bara bakas ut, penslas och gräddas och är sedan färdiga att avnjutas till en go söndagsfrukost!
Ja jag har äntligen sovit gott i natt, efter flera tunga varma nätter kom äntligen regnet (förlåt men jag längtar efter svalare nätter) och jag har kunnat sova ordentligt ! Såååå välbehövligt! Har varit så trött så det gjort ont i kroppen! Men idag vaknade jag något så när pigg och utvilad, härligt!

34 dagar kvar nu bara....nedräkningen har börjat på riktigt! Tänk att vi om lite mer än en månad kommer ha ännu en liten familjemedlem här hemma. Så spännande! Vem är detta lilla underverk som ska komma till oss? Är så nyfiken!

Ha en härlig söndag....

Kram Caroline

2 kommentarer:

  1. Oh! Då kan jag glädja dig med att det ska regna måndag till onsdag! Härligt, härligt!
    Kram
    Mika

    SvaraRadera
  2. Sköööönt! Lite svalare väder med hoppas jag på =)

    SvaraRadera