tisdag 23 augusti 2011

Favorit i repris....

Även om man inte riktigt vill tänka på vintern ännu så är jag redan där i min planering....iallafall när det gäller barnens kläder, skor och allt vad som behövs för att de ska kunna vara ute i kylan utan att frysa!
Jag vill gärna vara ute i god tid för att få det jag vill ha....

Och i år valde jag en favorit i repris, som jag verkligen kan rekommendera!

Berry Purple - klicka för större bild  Black - klicka för större bild

Barnen hade likadana förra säsongen och var aldrig kalla eller blöta om fötterna, bättre resultat kan väl inte en känga få tycker jag! Lätta att ta på och väger knappt någonting! Att de dessutom har ett överkomligt pris gör saken ännu bättre tycker jag.

Själv beställer jag dem genom uteungar.se men finns säkert att hitta på fler ställen!

Inför hösten hittade jag deras kängor på stadium där man också kan beställa på nätet, skönt när man inte orkar gå runt i butikerna....vilket jag inte orkat på mycket länge!!

Samuel fick en känga från Timberland som jag hittade på rean....me like!

TIMBERLAND HYPERTRAIL H&L WP BLACK/GREY
Och Selma fick en härligt knallrosa sneakers sko som hon redan är förälskad i...

WARP K DATNI WINT SNK BRIGHT PINK

Och nu är jag färdig med allt som kan tänkas behövas inför höst och vinter och det känns så otroligt skönt!!

Kram Caroline

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar