måndag 29 augusti 2011

12 dagar....

Tänk att det verkligen är mindre än två veckor kvar tills liten är här hos oss...ja och han kan ju faktiskt komma tidigare! Det känns helt otroligt!
Vår familj kommer att få en helt annan utformning, vi blir fem inte bara fyra. Konstig känsla....

Hela helgen har jag haft både kraftiga och lättare värkar men sen händer det inget mera...man hoppas så att det ska komma igång men inte! Lurad!
Men nu sitter jag här på Espresso house med en stor kopp te och inväntar min tid hos barnmorskan, hoppas det ska gjort lite värkan de där envisa värkarna som kommer med jämna mellanrum! Det är min sista inbokade tid hos henne, tänk vad långt bort den tiden kändes då i våras då vi bokade den....nu är den här! Otroligt!

Nu ska jag njuta i min ensamhet en stund, snart är jag inte ensam längre...utan då har jag en liten som är beroende av mig dag som natt!!!!

Kram

Caroline

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar