söndag 7 november 2010

Underbara Bjärehalvön....

Idag tog barnen och jag bilen och begav oss till Hovs hallar. Det är så vackert där och barnen var så imponerade. -Hur har det blivit så här mamma, egentligen?? Ja, jag önskar jag kunde ge ett riktigt bra svar på det där men jag vet faktiskt inte. Men fantastiskt vackert är där iallafall..................ok jag ska erkänna att jag blir lite nervös av att barnen klättrar där, men det gick riktigt bra! Både upp och ner...







Det bet lite kallt i kinderna, men vi blev varma av att klättra! (speciellt lillan som valde att ha på sig vinteroverallen, har man något nytt så vill man ju använda det ) När vi kom hem lekte vi en stund i trädgården, plockade in de sista äpplena som hängde där ensamma på trädet och bakade en äpplepaj.



 Imorgon är det ny vecka, v.45 och bara tre veckor kvar tills första advent. Är det någon mer än jag som tycker det här året har gått otroligt fort? Jag hinner inte riktigt med!

Hoppas iallafall ni haft en härlig helg.....

Varma kramar Caroline

2 kommentarer:

  1. Visst är där otroligt vackert? Underbar plats. Jag blev så nyfiken själv och hittade detta: http://www.hovshallar.com/natur.html Spännande!

    SvaraRadera
  2. Ohhh vad spännande att läsa! Tänk att man bott här så länge utan att ta reda på all information som finns att få =) Det är ett fantastiskt utflyktsmål, jag blir lika överväldigad varje gång....

    SvaraRadera