lördag 27 november 2010

Djup kärlek....

Jag är så barnsligt glad i att se på mina fina barn....de är så fantastiskt underbara och man blir varm i hjärtat av att vara nära dem. Deras kinder är så mjuka och jag pussar på dem ofta! Jag älskar när de är sams och finns där för dem när de bråkar...blir stolt och glad när de löser saker själva, när de kommer med fina tankar och ideér och extra lycklig när de kärleksfullt dansar hand i hand till Dirty dancing avslutningslåten....så inlevelsefullt som bara dom kan! Men mysigast av allt är att avsluta kvällen med ett härligt samtal och sen se lill killen somna lugnt och stilla i soffan med mig, fullkomligt trygg och full av kärlek!

Vad vore livet utan de underbara små liven....mitt är iallafall långt mera meningsfullt nu!

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar