lördag 27 november 2010

Grodor som hoppar...


Är det bara jag som ibland tänker på att det hoppar grodor ur min mun som jag undrar så snart de lämnat läpparna, att varför sa jag så egentligen?? Jag kan inte stoppa dom, de bara flyger ut och berör andra människor, kanske positivt eller kanske negativt. Hur som helst så är det liksom försent att stoppa dem när de redan lämnat munnen....
Varför blir det så, varför gör man det?

Har jag sagt något tokigt ibland, som du undrat att hallå vad var det där...så förlåt! Jag kan bara inte låta bli, det går inte! Jag försöker jag lovar....

Kram Caroline

3 kommentarer:

  1. Hahahaha! Ja det är verkligen du! Men oftast så kommer det så härligt ärliga saker... och då vet man att det är i all välmening du sa det... och jag tror att man mår bra av lite gammeldags äkta ärlighet och hjärtlighet. Jag mår bra av det i alla fall.

    Kram till dig!

    SvaraRadera
  2. Känner igen mig själv, det går liksom inte att stoppa.. De bara hoppar ut!
    Jag gillar dina grodor, det blir ju väldigt ärligt! :-) KRAM

    SvaraRadera
  3. Det värsta är att det inte går att tämja de där grodorna! De bara hoppar hej vilt! =)

    SvaraRadera