fredag 12 november 2010

Fantastisk början på morgonen....

På väg till jobbet idag hade jag av någon anledning bilen med stereo i....det hör inte till vanligheterna eftersom jag inte brukar lämna barnen på dagis och därför oftast kör lilla röda bilen!! Men idag fick jag äran att lämna de små på dagis....vilket betydde att jag kunde lyssna på musik på morgonen! Härligt!

Nästan framme på jobbet kom en låt på radion som bara fick mig att bli så fantastiskt lycklig och glad inombords. Jag bara gungade med och kände ett sorts lyckorus i hela kroppen.
Detta rus höll sen i sig hela dagen och jag kände flow hela tiden....underbar känsla måste jag meddela! Jag känner det fortfarande och bli alldeles varm i kroppen! Det visade sig att det var IDOL gänget som spelat in låten tillsammans...All i need is you!! Fantastisk glädjespridande låt!! Ett samarbete mellan Andreas Carlsson och Unicef!! Ännu bättre liksom!

Hoppas ni får en härlig helg....

Kram Caroline

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar