lördag 20 november 2010

Maxi tur och retur....

Borde kännt det på mig innan, men ibland tar man fel beslut! Idag blev det bara en tur och retur resa till Maxi. Lillan skulle följa med för att köpa nya strumpbyxor (hon växer så det knakar den tösen). Sen skulle vi utföra vår återkommande veckohandling. Men efter att ha haft fyra sammanbrott (ja inte jag då) innan vi kom fram till mjölken så beslutade jag mig för att lämna tillbaka våra ihop plockade varor och åka hem istället! Vissa dagar ska vår snart 4-åriga tös inte följa med och handla och därmed basta! Ibland funderar jag på vad det är vi gör fel, men i nästa stund inser jag att det nog är ganska vanligt förekommande det här med hett temperament och strängt humör bland små tjejer....

Hur kan denna söta prinsessa inta en skepnad av total ilska och vrede??



Det är tur att det oftast kommer en bra dag efter en mindre bra....

Imorgon beger jag mig åter igen till maxi, hoppas jag kommer hem med mat då!!!

Kram Caroline

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar