lördag 16 oktober 2010

Pyssel....

Ända sedan jag var liten har jag varit väldigt förtjust i att fylla i teckningar som är ritade i svart och vitt, ja som målarböcker fast lite mera avancerade.... Färglägga är liksom min grej. Kanske för att jag inta själv har kunskapen att rita underlaget själv.  Och idag har jag nog fyllt i den absolut bästa bilden av dem alla....flera timmar har jag ägnat mig åt denna vackra bild.
Det är min fina vän Mika  som är så grym på att teckna och jag fick denna underbar bild av henne att fylla i.
Jag har spenderat flera timmar idag med färger och pennor och självklart i
                 sällskap med mina underbara söta

                              


Nu ska vi fortsätta pyssla lite till....det går åt mycket papper hemma hos oss ibland. Att skapa är underbart.

Kram på er alla



2 kommentarer:

  1. Men OJ vad söta dom e!!! Nu blir jag sugen på att teckna en färgläggningsbok!

    SvaraRadera
  2. JAAAA gör det...och en till vuxna som är lite mera avancerad. Jag skulle köpa den direkt.
    Kram

    SvaraRadera