söndag 3 oktober 2010

Loppis!!!

Idag har jag rensat ytterligare en gång bland barnens kläder och skor och lyckades samla ihop fyra stora papperskassar fulla med kläder som de antingen inte vill använda eller som blivit för små...
Det känns lika skönt varje gång, men det är väldigt underligt att det syns kanppt att jag plockat bort något.
Så på tisdag bär det av mot den årliga loppisen på vår familjecentral Bubblan...jag älskar att stå på loppis och sälja. Förra året sålde jag för över 1200 kr på en timma och då tog jag ändå bara 10 kr plagget, helt otroligt! Så är det någon som behöver flickkläder 98-110 eller pojkkläder 104-116 finns det en del att fynda. Fina vinterkläder från Polarn och Everest...och flera par fina vinterstövlar som har mycket kvar att ge.

Vi ses där Tisdag kl 9-12...

Kram Caroline

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar