måndag 18 oktober 2010

Hur kan något bara försvinna?

I lördags morse när jag vaknade var allt precis som vanligt. Jag hade en vanlig dag med lite sysslor framför mig. Den skulle avslutas med en härlig middag med en fin väninna...men under kvällen så började min röst att låta konstigt. Det blev värre och värre under kvällens gång, men ja jag tänkte det bli bättre tills imorgon. Tji fick jag, lördag blev söndag och min röst försvann mer och mer. Och idag, hallå....vart har den tagit vägen??
Jag vill ha den tillbaka. Förstår ni hur mycket man har man vill prata om när läkaren sagt att man har totalt talförbud! Det blir så tyst runt omkring en och jag blir tokig.....

Jag hoppas att allt ska vara som vanligt igen när jag vaknar imorgon, även om jag någonstans inser att det inte blir så. Räkna med en tre, fyra dagar eller ja upp till en vecka sa doktorn. NEJ! Jag vill kunna prata, NU!

Var rädd om det ni har, en dag är det bara borta...vare sig det är ens röst eller något helt annat.

Kram Caroline

1 kommentar:

  1. Hahahaha... vad galet! Försvann den bara? Det var nog för att vi tjatade så mycket på restaurangen!!!! Hihihihi... tur att vi fick mycket sagt den kvällen... så det inte var helt till spillo!
    Kramkramkramkramkram
    (hoppas den dyker upp snart igen...)

    SvaraRadera