lördag 30 oktober 2010

Lördag....

Äntligen har jag fått hem mina söta små <3....vi sov alla i samma säng då jag längtat så mycket efter dem. Hoppas på att även få hem maken idag. Ja de sista dagarna har varit lite annorlunda, det kan man ju lugnt påstå. Livet kan förändras väldigt fort, man måste verkligen vara rädd om det man har. Vill inte riktigt gå in på detaljer då jag lovat att inte göra det ;) Och det måste man respektera. Men frisk idag behöver inte betyda frisk imorgon...

Idag känner jag mig faktiskt ganska pigg, hallelulja. Vågar knappt säga någonting om att var frisk för nu känns det som att om jag säger det så blir någon sjuk. Men krafter finns idag och de tänkte jag ta tillvara på.
Barnen är bara sååå lyckliga över att vara hemma, men själv bara längtar jag efter att få komma ut. Så på något vis får vi försöka tillgodose alla idag, ska nog komma på något bra!

Trevlig helg till er alla....

Caroline

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar