torsdag 24 mars 2011

Våren är här....

Iallafall känns det så hos mig....och med den kom en massa energi!
Äntligen! Som jag har längtat....
Vintern har varit tyngre i år än i vanliga fall, vilket gjort att allt känts så otroligt mörkt och oändligt!
Men nu är jag tillbaka och jag har massvis av energi att hitta på en massa kul saker....

Som jag skrev häromdagen var jag hos frisören några timmar och nu är det flera som önskat en bild på resultatet....här kommer den =)


Det blev nästan precis som jag tänkt mig och jag trivs riktigt bra med mitt nya krulliga jag....

Nu är det helg igen och denna helgen ska spenderas delvis med familjen, en bit med styrelsen på jobbet då vi ska ha årsmöte på lördag och sen på söndag håller jag alla tummarna för fint väder då vi tänkte fira in våren här hemma i Ängalag med alla våra underbara vänner. Det blir grillning av korv och tipspromenad i skogen och en massa lek i trädgården.....

Önskar er en härlig helg....

Stor kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar