torsdag 31 mars 2011

Redan v 19....

Och halva tiden har snart gått tills vi får träffa vår nya familjemedlem....tiden går så fort!

På måndag är det dags för ultraljud vilket ska bli otroligt spännande men det är alltid så otroligt nervöst innan! Jag föreställer mig en massa saker som skulle kunna vara fel...i vilket fall ska det bli riktigt spännande att få se det lilla livet där inne i magen! En tjuvtitt på vad som komma skall....


För tillfället mår jag väldigt bra, magen har inte blivit så där tokigt stor ännu, kilona har hållt sig på en lagom nivå den här gången vilket är mycket trevligt! När jag väntade stora killen och var i samma vecka hade jag redan gått upp 15 kilo, nu landar jag på 4....mycket trevligare måste jag erkänna!
Nu är det bara min stackars tå som ska bli bra så hade allt känts riktigt bra...

Tänk att det är ett litet liv där inne, det är så svårt att förstå....=)

Kram Caroline




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar