måndag 21 mars 2011

Spenderade ett par timmar....

Hos frisören i helgen....våren är på väg och att jag kände för att göra något annat, något nytt! Har velat och funderat på det länge men aldrig vågat....men nu =) Nu slog jag till och vågade....



Resultatet blev nästan precis som jag tänkt mig och jag känner mig mycket nöjd....

Tröttnar jag på det så vet jag ju om att om några månader när det är dags att amma så tappar jag allt hår iallafall, vilket gör att jag ändå måste klippa av det. Så det känns ganska lugnt.....

Nähä...nu är det dags att laga lite kvällsmat till mig och mina små....den store han fick jobba lite extra idag!

Kram kram

2 kommentarer:

  1. Åååh, blev det massa lockar?

    Kram,
    Kinna

    SvaraRadera
  2. ...men... men... nu vill vi ju se slutresultatet också!

    SvaraRadera