söndag 26 februari 2012

Drömmer lite....

Det är klart att jag skulle vilja köpa lite nytt till hemmet, men mina drömmar och min plånbok tycker inte alltid likadan! Hade dom gjort det så hade definitivt denna kommit in i mitt hem....

Oliver Furniture Vitrinskåp, vitt 091415

Men 22 250 kr är kanske lite i övre gränsen enligt mig....men visst är det fint?

Och ett par stycken av dessa skulle också sitta fint, där skulle jag gärna ta mig en liten paus i vardagen...


Och den här är också lite av en favorit....men 30 tusen, nja!!!



Ja det finns mycket fina saker...men denna månad fick vi istället lägga alldeles för mycket pengar på en renoverad Toyota! 23700 kr för att vara exakt....usch! Inte kul....skulle hellre lagt dom på hyllan överst! Utan tvekan!!!

Men jag är glad ändå...

Kram Caroline

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar