måndag 12 mars 2012

Godmorgon...

I januari rasade motorn på bilen, handbromsen pajade på den andra bilen. Åtskilliga tusenlappar senare går även kranen i köket sönder. Dagarna efter brakar toalettstolen....vid det här laget känns det som om det vore tillräckligt detta året. Och det är bara Februari liksom! Men icke, då bestämde sig även tvättmaskinen för att ge upp....och sen då!
Jo Maken är bortrest, bet av sig en tand på planet! Bara så där....
Vad ska hända nu i vårt stillsamma vardagsliv? Det kan ju inte vara mars och stillsamt resten av året? Eller? Jag hoppas på det....

Liten har varit vaken typ hela natten och tyckte sen det var morgon 04.01! Somnade äntligen om 05.30....men sen vaknar Mellan 05.50 och har drömt att hela sängen var full av spindlar! Super ledsen, vilket resulterade i att Liten vaknade igen. Vilket betyder - Jag är TRÖTT!

Men det är bara att stiga upp och le...dagen fortsätter oavsett vad jag tycker och hur trött jag än är! Tog en promenad med Liten i solen, känner mig piggare. Kanske får ta en tupplur på soffan....bara en liten!

I Maj ska vi åka på vår första utlandsresa med alla barnen, vågar vi det? Med tanke på allt som hänt redan detta året kanske man ska ta det som en varning, eller???? Va va!!!!

I eftermiddag kommer finaste E med sina tre tjejer, bästa sättet att förgylla en grå måndag!

Kram
Caroline

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar