lördag 18 februari 2012

7,5 timme av mitt liv...

Det är väl egentligen inte så många timmar...men igår spenderade vi så många timmar på akuten, röntgen och ortopeden med mitt största hjärta!
Han vaknade igår morse och kunde inte stå eller gå sitt ben...
Så efter ett snabbt besök hos vår husläkare blev vi skickade till stora sjukhuset i stora stan istället!
Jag och tre barn packade in oss och alla saker och begav oss dit.
Mååånga timmars väntan blev det, otroligt stolt över mina sötnosar som var helt exemplariska trots väntan!
Röntgen och ultraljud visade senare att han fått vätska i höften...
Enkelt förklarat en förkylning som satt sig på höften!
Så nu är vi ordinerade vila med smärtlindring och observation av S så han inte får feber eller mera smärta! Vi valde att göra detta hemma, lite enklare med tre barn än att bli inlagd på sjukhuset. Mellan S åkte med mormor hem, fantastiska mormor som varit mycket hjälp under dagen. Så glad att hon jobbar där...

Ja det blev inte riktigt som jag tänkt mig denna fredag, men en ganska bra dag trots allt....

Avslutade sedan dagen med tjejmys tillsammans med U, A och E...tack fina ni!

Kram
Caroline

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar