måndag 11 juli 2011

Omänsklig trötthet....

Jag kunde aldrig tro att jag kunde känna mig ännu tröttare än vad jag gjort de senaste veckorna....men tröttheten jag känner nu är verkligen en omänsklig trötthet!

Barnen är verkligen sötnosar och uppför sig jätte bra, men det är allt runt omkring som jag helt enkelt känner att jag inte orkar med. Hur gulliga de än är så stökar de ner en massa vilket gör att det måste plockas hela tiden, dammsugas upp all grus och gräs som de drar in, det ska lagas lunch, fika, middag....och dessutom behöver de någon sorts sysselsättning mellan varven. Även om de är väldigt nöjda med att vara hemma på gården och leka så är det ju roligt att hitta på något annat emellanåt!

Men jag har ingen energi....har bara lust att lägga mig ner och sova!

Vi har nu varit lediga i 5 veckor och det är 5 veckor kvar tills skolan och dagis börjar....bara jag inte blir ännu tröttare än vad jag är nu!! Någon som har bra förslag på hur vi kan spendera dessa veckorna så tar jag tacksamt emot förslag!!

Nu ska jag ta en dusch och försöka piggna till....

Kram Caroline

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar