onsdag 13 juli 2011

Den årliga födelsedagen stundar....

Och med den kommer frågorna om vad man önskar sig....

Alltid lika svårt!

Under hela året tänker jag på saker som jag ska önska mig i julklapp eller till födelsedagen, men när det nu närmar sig den där dagen så kommer jag inte på en enda av de där sakerna! Varför är det så??

Kanske.....nej, eller kanske....nej inge bra det heller!! Vad är en bra önskar egentligen? Bör det vara något som bara är till mig, eller är det egentligen bättre att önska sig något som fungerar till oss alla? Det beror nog på hur tråkig man ska anses vara....

I vilket fall så kan jag bara komma på en enda sak som jag verkligen önskar mig och det är en....


Ja för det är något jag verkligen behöver och skulle ha mycket stor nytta utav! Tråkigt, ja kanske....men mycket välbehövligt!

Annars så har jag ju allt jag behöver, eller?

Kram en mycket funderande Caroline

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar