söndag 24 juli 2011

Minns för länge länge sen...

Långt innan jag mötte maken min och innan jag själv fick några barn, att jag såg en tjej som var gravid och hoppade runt på kryckor. Minns min tanke att jag inte riktigt förstod, hon hade inget gips och verkade kunna använda båda sina fötter...
Minns att jag oförstående tänkte, att vad kan göra så ont med att vara gravid??
Idag är jag fullt medveten om vad det var för problem den stackars tjejen hade....därför att jag nu börjar närma mig stadiet då jag måste ta till kryckorna! Jag vill verkligen inte men denna förb---de foglossning tar knäcken på mig och stundvis har jag så galet ont!
Det gör ont att sitta, ont att ligga, resa sig eller stå och gå...önskar det fanns åtminstonde någonting som gjorde mindre ont, men icke!

Så idag vet jag precis vad den stackars tjejen fick genomlida....och jag önskar inte ens min värsta ovän att behöva utstå detta!
7 veckor, lite mindre än sju veckor!

Hoppas såååå att det blir något mindre...

Kram

Caroline

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar