onsdag 1 juni 2011

Sysselsättning....

Jag försöker verkligen hålla mig sysselsatt om dagarna med saker som jag klarar av just nu, för att bara driva runt om dagarna det är inte riktigt min grej....
Sy älskar jag, man ska liksom bara komma på saker att sy. De senaste dagarna har jag sytt förvaringsväskor åt bilen, eller ja vad kallar man dem?



 Det blev iallafall riktigt bra och genast mycket billigare än att gå och köpa dem på någon barnaffär för 249 kr styck. Finaste Mika beställde två åt sina barn med så fick jag mera att göra, men nu är även de klara så vi får se vad det blir imorgon....

Nu ska jag kolla på Greys anatomy iallafall....så för resten av kvällen blir soffan min vän!

Kram Caroline

3 kommentarer:

  1. Åh! Vad fina dom blev! Barnen planerar redan vad dom ska lägga i dom olika facken! Underbart!!!!!!!! DU borde starta en liten fabrik och sälja sådana... finns säkert MÅNGA som är intresserade!!!! Jag länkar dig på min sida!!!!

    Kram, kram!

    SvaraRadera
  2. Alva skickar ett <3 till dig! (Glömde det i första kommentaren...) Tilde skickar givetvis också ett <3!
    Kram igen!

    SvaraRadera
  3. Tack, vad gulliga ni är! Säg till om det finns något annat du behöver! Tid har jag massor av, åtminstonde i tre månader till =) kram

    SvaraRadera