tisdag 28 juni 2011

Lata dagar i solen.....

Ohhh vad vi njuter av värmen, solen, ledighet, bad, jordgubbar och av att bara vara....

Det är något visst med sommarlov och idag sa Samuel att det här blir ett bra sommarlov mamma och ja, jag kan nog inte mer än hålla med honom. Att jag har ont det försöker jag koppla bort genom att inte röra på mig allt för mycket, sitta i solstolen och njuta och se mina underbara små få ha sitt allra första sommarlov hemma på gården i all stillhet!!! Få lite besök av underbara vänner mellan varven, bada i poolen, äta gott, slippa passa tider, sova så läääänge vi vill på morgonen och det ska gudarna veta att mina barn älskar sovmorgon och kanske åka på någon utflykt då och då när vi behöver miljöombyte!

Sommarlov har fått en alldeles ny mening....underbart!




Nu tänkte jag avsluta kvällen med en god kopp te och ett kexchoklad....ännu en lyckad dag!

Kram Caroline





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar