tisdag 7 juni 2011

Ledigt...

Jag tog barnen lediga från förskolan idag...maken väckte mig strax efter åtta och frågade om vi skulle stiga upp. Men de små sov så sött fortfarande och jag kände den enorma lockelsen av att stanna kvar i sängen en stund till...så vi tog ledigt!
Jag är ju hemma iallafall och de älskar att vara hemma våra små sötnosar...
Det är sista veckan för stora någonsin denna veckan, sen efter ledigheten börjar skolan. Det gör lite ont i mig att vi redan är där, det har gått alldeles för fort!
Ja jag vet jag tjatar om det alltid men det känns verkligen i hela bröstkorgen, det knyter sig och gör ganska ont när jag tänker på det. Han är bara glad och tycker det ska bli jätte roligt så jag försöker ta till mig av den känslan!

Idag tar vi iallafall en riktigt skön slappe dag, vilar ut efter den tryckande värmen inatt och igår. Det känns mycket välbehövligt! Det finns verkligen både för och nackdelar med att vänta barn sommartid! Värme som igår tillhör verkligen ingen fördel...

Hoppas ni alla får en härlig dag....

Kram Caroline

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar