tisdag 24 maj 2011

Känner mig totalt orkeslös...

Idag finns det absolut ingen energi över, kan bara inte ta mig för någonting....
Huvudet spränger, kroppen värker och känns onaturligt tung! Det kommer sig säkert av att jag sovit mycket dåligt inatt! Så idag har verkligen soffan varit min vän, jag har slumrat där mest hela dagen...
Barnen är snoriga och trötta och också väldigt nöjda med just ingenting, skönt!

Hoppas på mera energi imorgon! Idag tar vi oss en riktigt slappedag...

Det är vi värda...

Kram caroline

2 kommentarer:

  1. Bra att du tar det lugnt!

    Då kan du vara glad att du inte har mina barn idag... dom är alldeles uppspelta och har farit fram i 190!

    Kram
    mika

    SvaraRadera
  2. Önskar bara jag kunde låta bli att behöva ta det lugnt snart...något långtråkigt! Men idag var det välbehövligt! Tyvärr har ju mina varit extra lugna idag för att de verkar bli sjuka igen, hur lyckas vi fånga upp alla sjukdomar? Hoppas du får sitta ner nu och bara ta det lugnt, det är du värd efter en hektisk dag... Kram

    SvaraRadera