onsdag 20 april 2011

Smärta...blää!!

Är det något som kan få mig att bli på riktigt dåligt humör, så är det att ha ont precis hela tiden. Ni vet sån där smärta som gör sig påmind för varje steg man tar! Och just nu känner jag mig på otroligt dåligt humör, vad jag än gör så gör det ont! Hur jag än försöker förtränga det så lyckas jag inte trolla bort smärtan från mina uppluckrade fogar!

Och jag kan meddela att jag försöker med allt för att det ska kännas lite bättre. Idag har jag varit hos Magnus Häggbom på Ängelholmskliniken och fått magen och höfterna tejpade med medicinsk tejp! Först tryckte och kände han på mina fogar och mina tårar de bara rann av smärta! Så obehagligt! Men hans förhoppning är att det ska bli bättre med de här hjälpmedlen och jag hoppas såååå mycket! För det är trots allt 4,5 månad kvar innan liten tittar ut och jag har chans att återhämta mig!

Så snälla håll tummarna med mig, jag behöver verkligen bli på lite bättre humör! Och lite mera smärtfri....

Ha det så gott och passa på att njuta av värmen och solen....hos oss var den väldigt efterlängtad!!

Kram Caroline

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar