tisdag 12 april 2011

Jag är trött....

Känner ni ibland att det hade varit skönt att åka bort en helg helt ensamma, bara slappa, ta ett bad, äta god mat och inte vara mamma....just nu har jag väldig lust för det. Den senaste tiden har jag varit väldigt mycket "mamma"!
Eftersom jag varit sjukskriven halvtid har jag hämtat barnen redan efter lunch (vilket jag visserligen tycker om att göra), men det blir väldigt mycket vara mamma tid! Att barnen varit sjuka gör ju inte saken mycket bättre, för då blir de extra gnälliga och sover dessutom dåligt!
Ja jag skulle verkligen behöva en helg på nån spa ort och bara vila upp mig från alla sjukdomar och skador som varit detta året...och ja just det, förbereda mig på att snart blir det ännu mera mamma tid med en liten i familjen! Mys!!

Några förslag, kanske rent av någon som har lust att följa med mig??


Visst ser det här lockande ut...?

Kram Caroline

4 kommentarer:

  1. I feel ya gal! Trött in i märgen... Spa anytime!

    SvaraRadera
  2. Ska du inte åka med Marcus? Passa på nu innan ni blir fler och det blir lite klurigare att hitta villiga barnvakter. Vill inte han, så åker jag gärna med dig. Jag har inte så stora krav, det räcker egentligen med en fika stund, bio eller nåt sånt. Kram Ellan

    SvaraRadera
  3. Ohhh ja fika, bio, spa vad som...jag behöver bara tiden tror jag! Vad jag gör spelar inte så stor roll =) en promenad på stranden i solsken, en kaffe på en bänk, en bok i hängmattan (störningsfritt)!!! Jag är på.... =)

    SvaraRadera
  4. Eeeeh. Jag känner det. Typ alltid!

    SvaraRadera