tisdag 15 februari 2011

Vad ska hända idag då???

Sitter här, ensam....mor har tagit barnen till dagis för att sedan åka och jobba....och ensam blev lilla jag! Jag tycker på sätt och vis om att vara ensam, men det har blivit lite för mycket av den varan på den sista tiden!

Så vad ska då jag fylla denna dag med??

Ja jag vet faktiskt inte....tån värker och ja hela kroppen värker efter att jag nu fått träningsvärk i precis hela kroppen eftersom jag hoppar på kryckor. Till och med i muskler jag inte visste jag hade....
Att ta sig upp för trappan är en kraftansträgning bara det, så det undviker jag. Köra bil kan jag inte ännu så jag är liksom fast här hemma. Så vad kan man göra?? Vila foten denna veckan sa läkaren, ja men hur kul är det då? Jag har ju legat still i fyra veckor för att undvika kräkas....

Nej jag tycker inte alls synd om mig själv....nej då!!

Ja ja....jag får väl acceptera hur läget är men det tar emot....kraftigt!!

Kram Caroline

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar