fredag 11 februari 2011

Jag har bakat....

Vilken härlig känsla att äntligen vara sugen på någonting annat än att bara ligga i sängen och sova! Att inte må så illa utan att man faktiskt njuter av att göra något med barnen delaktiga...
Som jag har längtat efter detta de senaste fyra veckorna!

Just det, för er som missat eller som vi ännu inte pratat med så ska fyra familjemedlemmar bli fem och därav detta trista liv jag levt den sista tiden! Vet inte vad det lär bli denna gång med tanke på hur dålig jag varit! Har ju redan en kille och en tjej och inte mått dåligt med någon av dem...kanske två! ;)

Men nu verkar det vara på väg att vända, jag är på väg tillbaka till livet =)

Underbart!!!!!

Kram Caroline

4 kommentarer:

  1. Stort, stort grattis, Caroline!! All lycka till dig och de dina!

    Kramar!

    SvaraRadera
  2. Men hello :),
    ett STORT grattis till er! Så kul...
    Hoppas det har vändt med illamåandet och att du mår bättre. Vi får höras en dag!
    En bamsekram till dig och er,
    Marianne & Co

    SvaraRadera
  3. Underbart! Kanske två... eller tre?

    SvaraRadera
  4. Tack overkligt men spännande! Kanske man förstår snart, iallafall börjar livet så sakta komma tillbaka till mig =) och det är efterlängtat! Kram till er alla

    SvaraRadera