onsdag 12 mars 2014

Nog måste det vara något fel....

När man går och funderar och längtar efter semester och ledighet redan i mars?
Ja räknar veckorna liksom.....
Våren är ju en härlig tid och jag borde ta och stanna upp och njuta här och nu. Varför är då det så svårt?
Jag tror att jag är inne i en sorts process i livet, funderar över många saker och känner att jag har ett behov av att ta ställning till vissa saker. Jag vet inte hur jag hamnade här eller vart det ska leda mig, bara att jag ha behov av att göra det. Och mitt i allt detta känner jag nog ett stort behov av utrymme och ledighet, för att komma ut på andra sidan och ha förstått....
Men nu ser inte livet ut så, man har inte bara en massa ledig tid som man kan lägga på att fundera.
Så jag tar mitt ansvar, ser till att vardagen fortsätter, sköter mitt jobb och tar hand om min fina familj...samtidigt som jag försöker ta hand om mig själv och mitt jag! För första gången någonsin inser jag hur viktigt det faktiskt är...

Men jag ska verkligen försöka njuta lite av tiden som är, innan den har försvunnit förbi....ja så det så!

Kram Caroline 








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar