tisdag 4 februari 2014

Sjukdomar.....VAB!!!

Ja nog för att februari har fått ett smeknamn och kallas för VABruari! Men var det verkligen nödvändigt att drabba oss som redan haft flera sjukmånader i slutet av förra året. 
Idag bröt jag helt enkelt bara samman och grät när minsta hjärtat blev magsjuk. Var hemma hela förra veckan för att alla tre var förkylda, febriga och hostiga och tänkte att skönt, nu har vi det gjort! Alla på en gång, tjohoo! Tungt men skönt liksom att det var gjort! Så idag kom detta som en chock! Och jag helt enkelt orkade inte mera.....

Så här sitter jag....helt tom! Vet inte vart jag ska börja och vad jag ska ta mig för. Känner mig bara ledsen och nedstämd och vill inget annat än att vara på jobbet!!!! 

Så om någon känner för att byta med mig är jag på, utan att tveka!!!

Kram Caroline 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar