onsdag 23 maj 2012

Jag ser fram emot denna sommaren...

Sitter här i solen och njuter av livet....lilleman sover, snart kommer största hem från skolan och vi ska hämta hem mellan från dagis! Sen ska vi bada i poolen hos vänner...ja sämre kan man ha det!
Men jag längtar efter sommarlovet, när barnen slutat för terminen och de får vara lediga, inga tider att passa, bara vara. Hälsa på hos lite kompisar, bada, sola, äta glass, bada lite till, gå och lägga oss när vi är trötta, inte för att vi måste ställa klockan dagen efter....och dessutom inte vara gravid eller ha ont! Ja jag ser verkligen fram emot denna sommar! Förra sommaren var bra på sitt sätt, vi hade harmoni jag och barnen, men denna sommaren kan bara bara bli bättre nu när jag har ork och kraft till att hitta på lite saker med.
8 Juni är sista officiella skoldagen, sen ska vi få slappa, jag och mina tre guldkorn. Lite synd är det dock att maken jobbar så mycket som han gör, men ja så är det. Vi gör det bästa av sistuationen och njuter av det vi har....

Jag hoppas att ni där ute försöker er på att vara lite lediga med....om så bara för någon dag, sätt er ner med en kall dryck i solen, njut och bara var lediga! Det är ju så underbart!

Jag tänker iallafall njuta lite extra denna sommar, kanske är det den allra sista lååånga sommaren som jag är ledig. Nästa sommar har jag börjat jobba och det blir inte det samma....men här är nu och nu är vi lediga!
Underbart!!

Slappe kramar
Caroline

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar